söndag 23 december 2012

Julklappsmys

Hej hopp alla människor! Vet att bloggen inte har varit prio 1 på sistonde men har inte haft någon blogglust alls men den börjar komma tillbaka nu och 2013 ska jag försöka ta det på allvar!

Imorse blev jag väckt av ett sms från min granne på 9 år och fråga om jag kunde följa men henne ner på stan och självklart gjorde jag det! Så där handla vi julklappar, åt mat och bara myste helt enkelt!
När vi kom hem sen gjorde jag ingenting, verkligen ingenting.. Legat och slöat hela dagen men det behövs ibland!
Nu är jag klar med alla julklappar förutom 2 små men det fixar jag imorgon!

Imorgon händer inte så mycket.. Jo! ska ju till älsklingen och kolla på film o så, mys! + att det är 4e advent så lite extra mysigt! Julafton om 1 dag, OMG!

bjuder lite.


































Take Care Hilda ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar